Siste slekt og fotomøte før sommerferien.

Mandag 3.6 er det siste slekt og fotomøte før sommerferien. Møtet holdes som vanlig i historielagets lokaler i Ø.G. Prestegard. Alle er velkommen innom om det er for å diskutere slekt, se etter eller levere bilder, se i lagets bibliotek eller rett og slett ta en kaffekopp.

Selv om slekt og fotomøtene tar sommerferie så tar ikke historielaget ferie. Vi har flere aktiviteter i Ulsrud gjennom sommeren, følg med på facebook eller sjekk kalenderen her på siden for datoer.

Er du interessert i slektsforskning så kan vi også minne om at Gudbrandsal Slektshistorielag i morgen 2. juni har foredrag om bruk av DNA i slektsforskning. Foredraget holdes på Tretten Kro og mer info finnes her.