14 spillere støttet Gausdal Historielag med sin Grasrotandel i 2011, fire flere enn året før.

10. mars 2012

14 velvillige spillere ga sin grasrotandel til Gausdal Historielag i 2011. Disse spillerne bidro med kr. 2675 til historielagets økonomi mot kr. 2021 året før. Så langt i år har historielaget fått enda 2 nye grasrotandelsgivere. Historielaget har dermed ved utgangen av februar i år, 16 spillere som gir sin grasrotandel til laget. TUSEN TAKK for at dere gir deres grasrotandel til Gausdal Historielag!

Likevel er det et stort potensiale for nye grasrotandelsgivere. I Gausdal er det 2611 aktive spillere, men bare 37 % av bygdas spillere gir sin grasrotandel til et lag eller forening. Med andre ord er det hele 1650 aktive spillere i bygda som ikke gir sin grasrotandel til noe lag eller forening. Med tanke på at Gausdal Historielag har 452 medlemmer vil det være naturlig å tro at det finnes mange potensielle spillere som kunne gi sin grasrotandel til historielaget. Mange er ikke klar over at andelen de gir til grasrotmottakeren, ikke går ut over hverken innsats eller gevinst for spilleren. Mange er heller ikke klar over at de kan bytte grasrotmottaker så ofte man ønsker. Viktigst av alt er at så mange spillere som mulig gir sin grasrotandel til et eller annet lag eller forening i bygda, slik at pengene kommer bygdas idretts- og kulturliv til gode. For mer informasjon om Grasrotandelen, klikk på "Støtte Oss?" i menyen til venstre og rull nedover siden.